härliga fredag.

längesen man skrev här .. men jag lever och mår bra. :) har nu jobbat två veckor dagtid, ist för att ha semester. good! så nu har man massa semesterdagar kvar, utifall att. ;)

för övrigt så är jag såååå shoppingsugen. hade till och med lite svårt att somna igår på grund av det. haha, nuurd. men jag känner verkligen att garderoben behöver uppdateras lite (läs mycket) nu inför hösten. ja min hjärna är helt inställd på höst nu? tänk; mysiga stora halsdukar, stövlar (det är två olika sorters stövlar jag vill ha), varma tröjor, leggins, tjocka myskläder, tända ljus mörka kalla kvällar osv osv. myys!

men bäst är iaf sommaren! hoppas på fint och varmt väder imorgon så kanske det blir käk och öl på en uteservering. :) inte helt fel det!

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0