annandag jul.

idag kan jag säga, var en perfekt dag att gå till gymmet! nästan inge folk alls. dom flesta är väl bakis idag kan jag tro. ;p men inte jag, för jag var nykter igår. skulle upp och jobba tidigt idag så det var ingen ide att ens tänka på att dricka. men det gjorde mig inte så jättemkt. :)

förresten, angående jordnötsbarsen jag gjorde .. dom blev omtyckta och det var inte många kvar i burken då jag åkte från mamma och pappa. och jag kan erkänna, dom var suuupergoda. helt otroligt att jag, JAG, lyckades få till det. :D dom påminde ganska mkt om snickers. yummie!

DIN ÅSIKT!
Postat av: ange

Vaasre :D

2010-12-26 @ 19:57:40
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0