fransförlängning?

söndag. och guu så skönt det känns att man är ledig ett par dagar till. :)
blev som sagt lite party igår också. men det var bara jag
och ida som drack, men maria och johanna kom förbi en
sväng också. men det var kul! :)

jag är så sugen på att göra fransförlängning. sitter och
googlar runt men hittar inte ett enda ställe i borlänge
som gör det .. ? så om du vet vart man kan göra det
säg till! nått ställe här måste väl ha det?

DIN ÅSIKT!
Postat av: Marielle

Hej amanda hitta ditt inlägg på google :) OM du fortfarande är sugen på att göra fransförlängning så håller jag på med det :) Hör av dig om du är intresserad :) Kram Marre

2010-12-01 @ 20:29:12

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0