snart får jag också sova.

god morgon! säger nog ni .. själv säger jag godnatt snart. har jobbat natt, sista dessutom. så nu har jag fått frivecka. feels great! ;D sitter nu och väntar på att två små vovvar ska komma hem till mig. ska vara hundvakt, men jag kan erkänna; jag kommer att ligga och sova typ hela tiden dom är här. kul hundvakt lixom. men hundarnas ägare (syrran och hennes pojkvän) hade jobb/skola och ville inte lämna hundarna själva så länge. så då är det bättre dom är här fast jag sover.

tog mig även ett varmt bad, hade i hårinpackning, rakade benen, hade på ansiktsmask osv då jag kom hem, som var för typ en timme sen. inte ofta man gör det efter man jobbat natt. d: men jag sysselsatte mig medans jag väntar på de små liven som kommer snart.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0