klart man inte ska sova bort dagen.

jag har förvånat mig själv den senaste veckan. sover som vanligt vissa dagar, det vill säga så länge jag bara får och utan utan måsten kan jag lätt sova bort halva dagen utan problem. men vissa dagar har jag vaknat astidigt. ETT exempel är idag; jag börjar klockan 14 och kan därför sova till ett om jag vill. icke! jag går upp 06.50. liksom what! typ. men jag hann då packa upp väskor och julklappar och grejs så det blev gjort iaf.

började också städa bort lite jul igår. inte för att jag hade så mkt men ändå .. och ja, jag fuskade även denna gång. jag borde väl kanske också ha gjort rent fönstrerna, men det finns faktiskt så mkt annat roligt man kan göra ist.

DIN ÅSIKT!
Postat av: isabell

tack du :)!

2010-01-04 @ 18:54:14
URL: http://miniizza.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0