sy egen bikini?

fortfarande förkyld. har haft en lugn dag, precis det jag ville. resten av helgen blir också lugn. känner att jag bara vill vara hemma och ta det lugnt, så kanske jag blir frisk snart ..

kom nyss på en idé också. jag vill sy mig en bikini! fick ju en symaskin i julklapp så det är ju passande. men det blir dock inte att sy en denna månad, kanske nästa. om det nu blir av vill säga. jag brukar kunna få briljanta ideér såhär på nattetid, men sen nästa dag eller nästa vecka inte alls tycker det var så briljant längre. men jag vet ungefär hur jag vill att den ska se ut men säger inget än. visar väl bilder sen då den är klar. kanske! den kanske helt enkelt blir asful. har inte direkt vanan att sy egna kläder.

någon som vet något speciellt man ska tänka på då man ska sy en bikini?
tips och råd är välkomna!

nej nu ska jag surfa vidare på nätet och leta råd.

DIN ÅSIKT!
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-09 @ 22:56:16
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: mst

hoppas du får en jättebra dag:)

ska vi följa varandra med bloglovin? säg till då du har lagt till mig, så lägger jag till dig :)

2010-01-10 @ 11:33:01
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk på att om det är en bikini ska man väl ha ett speciellt tyg. Då lär du tänka på att vara försiktig om vad du väljer för tråd, nål och stygn. Och se till att man inte ser igenom när den blir våt ;)

2010-01-12 @ 19:36:04

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0