dagarna efter p&l.

som ni ser så har jag inte uppdaterat på några dagar. har varit waaay to busy för att ens ha haft tanken eller orken att uppdaterat.

det var ju festival här i staden, peace and love. så jag la min tid på att umgås med folk, sminka mig, fixa håret, dricka alkohol och ha så kul som möjligt. hade ju besök här så det har varit fullt hus lägenhet. men alla åkte i söndags så då blev det städning, en välbehövd sådan. resten av dagen blev det mys med älsklingen, hyrde filmen farsan, åt gott och bara tog det lugnt. filmen var för övrigt rolig. :D
tyvärr så har jag inga bilder att visa, var väldigt dålig på att komma ihåg kameran.

jobbade idag, jobbar 3 skift till sen har jag semester i två veckor + en helg. skönt ska det bli.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0