dumma regn.

tråkigt väder det har varit idag. jag som skulle åka och bada med elin och hennes lilla parice. men det blir inställt på grund av regnet. tråkigt. :(

hoppas verkligen vädret blir fint iimorgon med mycket sol. för då har jag lovat bort mig till maria på dagen, då blir det sola och bada och sen på kvällen ska eventuellt jag, magnus och tege ner och sätta oss på en uteservering. :) skulle kunna bli en toppendag bara vädret vill sammarbeta.

förövrigt så kan jag inte direkt skryta att jag har så kul just nu. JAG HAR SÅ IN I HELVETE TRÅKIGT. :(

DIN ÅSIKT!
Postat av: wendela

imorn kommer det vara bra väder! lite molnigt men inget regn! :D

2010-07-13 @ 17:53:34
URL: http://dudelin.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0