min helg.

då har man jobbat första dagen efter två veckors semester. nog hade man kunna varit ledig längre, men vädret är inte så fint + att jag gärna spar lite semester till vintern. :)

iaf .. helgen spenderades i färila. hade en bra helg som började med en heldagssolning hemma hos emelie och slutade med några öl hos en kompis till magnus. lördagen var det den årliga brännbollstuneringen. men jag höll mig på en filt med emelie och några öl, spelandet fick de andra stå för. d; på kvällen blev det party, förade hos en kompis till magnus, åkte traktor och vagn till ett ställe där det var anordnat en fest. (HEJ HANNA! :D haha) och avslutade med ett nattbad på vägen hem mitt i kalla natten. :D

DIN ÅSIKT!
Postat av: Hanna

hej!! hahahaha :-)

2010-07-29 @ 20:15:27

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0