hey, im redface.

längesen jag uppdaterade nu ..

idag gick jag iaf upp i tid, halv tio. tog på mig inlinesen och åkte hem till mamma och pappa. solade tills klockan var typ två. då åkte jag hem igen. sen åkte jag iväg och köpte solstolar, ett litet bord och blommor. efter det fixade jag och magnus på uteplatsen, skurade rent möbler och spolade av allt + klippte gräset. så imorgon blir det till att fixa med solstolarna och blommorna. :)

just ja, bikinin kom hem. eller ja, HALVA! det hade tydligen blivit nå fel så överdelen fanns ju inte kvar i den storleken. väldigt synd! =/ hade gärna vela haft den.

nej nu ska fröken redface fortsätta med annat. blev lite bränd idag när jag solade. men det gör inte så mkt jus nu känner jag. det visar ju att jag fått färg. haha dock inte så snyggt, men det lägger sig snart och då blir det bättre. :)


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0