polisen är inblandad.

nu blev ni nyfikna va? ;) berättar bara några rader ner ..

sköönt, äääääntligen är jag ledig! har varit ute och gjort två extra jobbnätter. men nu så, nu har jag tagit helg. :)

nu till saken; mötte pappa vid stämpelklockan imorse också. polisen har tydligen ringt hem till dom och sagt att min mobil blivit inlämnad! så jag får åka dit idag och hämta den. jag som har beställt en ny mobil. får väl ringa och avbeställa den om min gamla är i samma skick som då den försvann.

höhö. det var inte värre än så :D

god natt.

DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

nej, fan va schyst! :D Drygt att du bestält en ny bara. ;D Vad rädda morsan och farsan lär ah blivit när de svara i telefonen "Hej, det här är från polisen." haha! :D



Sv: Härligt, låter bra det! :D jajemen, Vi ska bo kvar här i grycksbo. men en bit bort. :D Du får väll komma och kika in den när vi flyttar/flyttat in! :)

2010-06-19 @ 00:13:17
URL: http://tillaandersson.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0