god morgon.

måndag förmiddag. känns bra att vara ledig några dagar till. :) fint väder med snö är det också. egentligen skulle man ju ha varit ut med "skotran". haha. d:

men måste skaffa mig en styrhöjare. och för er som inte vet vad det är så är det precis vad det låter som. man höjer styret med det. jag pratar fortfarande om skotern.
det där har jag fått lära mig nu de senaste veckorna. (H) haha

vad ska ni göra en sån här fin dag?

ett litet tillägg. fan så skönt det känns att vara uppe i tid! :)


DIN ÅSIKT!
Postat av: EN MASJÄVEL

jo det som går på tv... raw comedy club, som mårten andersson är programledare för :D

2010-03-22 @ 11:27:53
URL: http://mandyego.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0