home.

hej på er!

jag skulle egentligen ha börjat jobba idag, men i natt och i morse mådde jag inte nå bra. ont i magen och illamående. misstänker min magkatarr, men jag tog tablett mot det men det ville inte hjälpa. hur som helst så mår jag bättre nu så kommer det inte tillbaka så blir det jobb imorgon. :)

förresten, har ni provat äta keso blandat med krydda och med grönsaker till det? jag har ätit keso blandat med grillkryda och grönsaker idag. supergott! och fräscht!

DIN ÅSIKT!
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Sv: den kommer ifrån H&M ;)



Bloggar inte längre på min blogg.se blogg utan på xoxo.devote.se



Kramar

2010-03-01 @ 11:50:38
URL: http://www.xoxo.devote.se
Postat av: Elin

Svar; Nej det var verkligen jätteskönt att komma bort! Och ett stort plus var att de hade typ 5-10 plusgrader där borta också! ;P

2010-03-01 @ 12:29:40
URL: http://es.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0