aooutch.

jag har förresten kommit hem från sthlm. redan i söndags fakitks. hade en rolig och galen helg tillsammans med frida! vilket dock resulterade i att jag ringde sjukvårdsupplysningen inatt.

- inatt?!

yes. har haft ont typ bakom de nedersta revbenen sen i söndags. så inatt ringde jag dit av ren nyfikenhet. det kunde vara två olika saker, men både jag och hon i telefonen tror på alternativ två;

1. spricka i revbenet. helt ofarligt.
2. det var något med muskeln. tror hon sa att den kanske har spruckit och blivit inflamerad. spruckit? shit, låter läskigt tycker jag. men helt ofarligt. voltaren gel, tabletter och röra på mig så skulle det nog bli bättre. om inte, skulle jag kontakta läkare.

så jag smörjde mig två gånger inatt, och faktiskt så känns det lite bättre idag. men ska nog smörja in mig igen.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0