fika med två fina tjejer.

hej vad gör ni?

själv kollade jag nyss på bella&tyra show senaste avsnittet. pinsamt säger jag. menar självklart inte bella eller tyra. men men ..

var iväg på waynes coffee idag och fikade med elin och hennes lilla prinsessa parice. så söt hon är! sen gick vi och kollade lite smått i butiker. haha gick lite med vagnen också, bara för att testa på lite hur det känndes. :D en trevlig dag med två fina tjejer. :)



jag och parice. min väska var tydligen väldigt rolig att greja med. :D




fick även med mig lite hem, det ni ser ovanför då.
ett par ballerina (äntligen hittat ett par), svart sytråd, nitar, kedjor och ett par pilotbrillor.

vet inte ens om jag kommer använda brillorna, det är inte riktigt jag egentligen. får se då ..

nej nu ska jag fortsätta kolla på roast på berns och pyssla vidare. tips; lite av det ni ser ovanför. få se hur det slutar.


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0