ljusparty.

typiskt. skorna är redan slut. "det kunde jag ju aldrig ha gissat."

aja. har idag varit på party för partylite. man vill typ ha allt! :) beställde iaf lite votivljus, en myra (ljushållare) och en turkos ljuslykta. visar när det kommer. tar dock två veckor. haha jag vet att "en myra" låter mysko, men den var superfin och ska ha den utomhus. ni ska få se. :)

nej måste nog göra mig klar för sängen. ska upp tidigt och gå på utbildning imorgon. och jag vet att det kommer bli boooring. blir nog en vända på kupolen sen. får se om jag har något fint att visa upp efter det. ;)

natti!

DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

Sv: Haha! :D Ja men glassen där är skit god ju! :D

Men du? kan du inte lägga upp en bild på de där skorna får ja se?

2010-05-25 @ 11:41:13
URL: http://tillaandersson.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0