nattstrunt.

sitter nu i soffan med min kära gamla ica t-shirt och har färg på ögonbryn och fransar. håller på att färga dom lite. kollar samtidigt på jims värld eller vad skiten heter. d: men helt okej slötittarprogram. har även funderingar på att måla tånaglarna också. stort behov!

åh jag hoppas att det blir fint väder imorgon. skulle så gärna vilja/behöva vara ute i solen. väldigt mkt ute i solen också. är totalblek! vare sig det blir ligga och pressa eller mys i en park spelar ingen roll bara jag får vara ute. men om det blir pressning är jag lite orolig över min insmörjning med voltaren .. det står att man ska undvika direkt solljus två veckor efter behandlingen om jag förstod det rätt. kan det bli pigmentfläckar då? :S

aja, ska kolla vidare på tv'n nu.

DIN ÅSIKT!
Postat av: streetfsn

Nice blog!! I like your taste.



I'm a fashion photographer.

visit to see my archive on my blog.

you will like them!!



http://streetfsn.blogspot.com

2010-05-21 @ 11:56:41
URL: http://streetfsn.blogspot.com

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0