not what i want.

idag känner jag ingen större lust till att gå och jobba.

ist önskade jag att jag hade ett par inlines att ut och åka med en sväng. och sedan träffat upp någon kompis i någon park, sitta på min rosa filt, snacka gojja och bara njuta av dagen/eller att pojkvännen var ledig sp vi kunde hitta på något. :)

jag får ju trösta mig med att solen inte skiner fullt så mkt som man hade velat till det jag skrev ovanför. så jag får helt enkelt ta och göra mig klar för jobbet och bege mig dit ..

DIN ÅSIKT!
Postat av: Sara

Gick inte att kommentera i inlägget om ögonfransstärkaren. Saken är den att fransarnas naturliga livscykel är ca 3 månader, så om du slutar använda kommer nog dina vanliga fransar att bli som vanligt igen. Dock har jag sett att fransar och naglar blir längre under sommaren, då man tar det mer lugnt och stressar mindre. Samt använder mindre smink så de går sällan av lika lätt. Så du kan ju fundera över sommaren :)

2010-05-22 @ 00:13:37
URL: http://sarajohansson.nu

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0