tatueringssugen.

lite då och då så kommer jag in i perioder jag så gärna skulle vilja tatuera mig. håller nog på att gå in i en sån nu. det finns ju så mkt fint man kan göra!

en sak jag fastat för är texter. som tex att skriva här, fast med en annan text då ;



rihanna har fler snygga tatueringar. som den lilla pistolen i sidan och den i nacken. fast det skulle jag nog inte göra. som den med pistolen, jag är väl inte någon 'pistoltjej'. haha. men snygg är den!





sen är det ju så fint att ha något stort i sidan, antingen nån grej eller någon stor text.
skulle även kunna tänka mig att tatuera in ett litet hjärta på foten, eller låna mammas ena hund och göra ett litet tassmärke på foten (det är små hundar vi snackar så det skulle inte bli ett enda stort tassmärke på foten) och tatuera in det.

har även fastnat för tatueringen nedanför. antingen tre fjärilar ganska högt upp på axeln, typ som på bilden, eller göra ett par till i mindre storlek och göra på framsidan av axeln.



men .. alla som känner mig vet vilken beslutsångest jag lider av. haha! så antagligen blir det väl inget denna gången heller. :p



DIN ÅSIKT!
Postat av: Anonym

haha tatueringen med pistolen var grym ju =D

2010-11-04 @ 00:27:50
URL: http://genbergs.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0