förvirrad stackare.

jag kom på en sak när jag stog och borstade tänderna och gick hit direkt.
ja jag sitter med tandborsten i käften som pekar rakt ut.

..

..

oj.

..

tittade ner och såg att tandborsten var ju inte lila. den är ju .. GRÖN?
oopsi, fel tandborse.

hur som helst, det var inte det ska skulle säga egentligen.
det jag skulle säga var att;

igår klev jag upp o4.5o. och nu är klockan tio i tre, ja på natten alltså.
så jag har snart varit uppe i ett helt dygn och är inte ens trött!
men nej, jag har nog inget val. måste nog sova ..

så nu ska jag borsta klart tänderna och sedan ställa tillbaka
tandborsten som om inget har hänt. natti!

DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

Haha "ställa tillbaka den som ingen hänt! :D haha



Sv:Tack! :D

2010-10-18 @ 11:12:54
URL: http://tillaandersson.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0