xmas 2o11

hade en sån mysig och rolig jul tillsammans med min familj och släkt. god mat, fina presenter, skratt och julklappsspel. det kom även fram en rolig nyhet, ser fram emot det! dock inget jag tänker ta upp här och nu. ;)

blev inte så mkt bilder för batteriet tog slut. dum som man är hade jag stoppat ner kameran i väskan UTAN att stänga av den. så där låg den påslagen under heeela dagen. dumbass!
.
ida, big sis. i väntar på att åka till mormor och morfar och käka
julbord får hundarna lite godis. :)
.
mamma, lillsyrrans pojkvän rolle och pappa.
.
någon som är sugen på julklappar? :)
.
brollan med mammas vovvar.
.
haha, här har även lillesyrran dykt in bland klapparna. :)
.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0