I'm beautiful in my way 'cause god makes no mistakes ..

rubriken har inget med texten att göra, hade bara ingen fantasi .. men kan ni gissa vilken låt de kommer ifrån? ;p
_____________

ooh, såg nyss att blogg.se håller på att ta fram en iphone app. najs! :)

för övrigt sitter jag här med träningsvärk i både rumpa, mage, armar och ben från igår då jag följde med grabbarna till teges privata hemmagym. :D och ändå tog jag mig till svea idag och körde kondition. känner mig duktig. ;p

men ikväll blir det hemmamys, dock ensam. men har lite tjejfilmer och götta att äta så jag ska nog överleva. :) imorgon blir det däremot INTE lugnt. då är det inflyttninsfest som gäller. maria har ju flyttat till "ghettot" som hon så fint kallar det. vad är inte bäsna då liksom? höhö ;D

fick hem min ring idag också! :D eller två faktiskt, på alla beställningar man gjorde så skickade dom med en viss ring. bilder på båda kommer senare idag, möjligen ikväll.


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0