jagad av vargar.

nu vet jag hur det känns att vara jagad av vargar! eller ja, typ iaf ..

under hela natten drömde jag just det. det fanns vargar överallt och dom attackerade i princip allt som rörde sig. vaknade gång på gång, och varje gång var jag glad att jag kommit ifrån drömmen meeeen nej. så fort jag somnade var jag tillbaka i den jävla vargdrömmen igen.

jag kan säga att jag var inte så pigg då klockan ringde klockan fem imorse. det är tufft att vara jagad av vargar en hel natt. :p

kan ju även tillägga att vid halv sex imorse på väg till bilen, då mörkret fortfarande låg över staden var jag lite skraj och tittade både en och två gånger runt om mig efter eventuella vargar.



DIN ÅSIKT!
Postat av: Anonym

Hejsan! Gillar du Kenzas stil? Då kanske du gillar att jag säljer en likadan spetsklänning som hon har, kika in den här: http://www.tradera.com/Vit-spetsklanning-fran-Asos-Nelly-Kenza-Ombloggad-auktion_301742_128332674 :)

2011-02-22 @ 20:04:50

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0