i dont need that.

jävlar va duktiga jag och M varit idag. vi har städat igenom hela vårat förråd. okej, nu låter det som att det är asstort vilket det absolut inte är. men på grund av antalet saker som faktiskt fanns där så skulle man kunna tro att vi hade haft ett stort. rensade ut mer än hälften av allt skit så nu går det till och med att gå in där OCH kunna snurra runt om man så vill. fan va man samlar på sig alltså, saker som man vet inte kommer komma till användning. som t.ex. en liten psalmbok. när i helvetet skulle jag få användning för den? eller ett papper från när vi var iväg med ett gäng och spelade lazerdome för sisådär SEX ÅR SEN hade jag tydligen också sparat. till vilken nytta? INGEN ANING.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0