nytt.

har äntligen fyllt på garderoben lite inför hösten! :) 
orkar dock inte knäppa kort på allt men det jag fått med mig hem;
 
' 4 stickade tröjor.
' 2 andra tröjor, haha vet inte vad som räknas som. lite blandning mellan college och stickat typ. haha.
' 1 svart skjorta med öppen rygg.
' 1 svart skinnväst.
' 1 par svarta byxor, vääääärldens skönaste.
' 1 jacka i camouflage, pösig modell.
' 1 väska med axelband.
' 1 grön t-shirt med dragkedjor på axlarna.
 
hmm. har jag glömt något? tror inte det.
men väntar också på ett paket med en tröja från nelly med öppna axlar och armar. :) 
 

DIN ÅSIKT!
Postat av: Tuva:P

hej hej Amanda jag tänkte att jag skulle ställa 5 snabba:P
1: bestis
2: favvo färg
3:......
nej men guud detta går ju int jag vet ju allt om dig men du kan väll svara på dom frågor som jag skrev:P
hej på dig

2012-10-20 @ 20:46:16
URL: http://www.TuvaDay.bloggplatsen.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0