my love.

två meningar har satt sig fast i skallen på mig ..

idag pratade vi lite hur vi skulle göra OM vi skulle åka till new york.
’ då skulle vi inte ta med oss nå mkt kläder alls. så skulle vi ge två hela dagar till shopping där. ’ sa magnus. SA MAGNUS!


ursäkta WHAT?! drömmer jag en helt underbar dröm? är han sjuk? har jag fel på hörseln?

vanligtvis går han inte in i en klädbutik frivilligt. och nu tänker han isf ge TVÅ HELA dagar till just shopping. OCH det var HAN som sa det. undertbart! ;)
.
♥ m, på aruba.

DIN ÅSIKT!
Postat av: wendela

sv: hihi, ja jag tänker på det hela tiden typ :D puss puss

2012-01-04 @ 01:18:32
URL: http://endelaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, hälsa mange att det där var allt bra bögigt... :-)

men kul för dig såklart. kramen till er båda!!

2012-01-11 @ 08:23:46

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0