rastlös.

peace and love är över sen några dagar sen och jag börjar redan bli rastlös. det var skönt då det slutade så man fick vila kroppen lite men nu vill jag ut och göra roliga saker igen!
 
jag vill ha lediga helger med uuunderbart väder! finns så mycket jag vill göra just nu. åka till leksans sommarland och leka, åka ut till ön och tälta, åka till orsa, åka till färila, mysa i parker med goda drycker, jordgubbar och frisbeekastning, äta glass i solen, sitta på kvällarna och spela sällskapsspel och dricka lite, grilla, sola, åka och bada .. listan kan bli lång! palla crapväder?!
 
så har jag sånt extremt sug av att åka utomlands! bara dra iväg
en vecka med sol, bad, mys, äta och dricka gott, vara ledig och
bara ha det förbannat jävla bra! man hör folk som inte förstår
hur man kan vilja åka utomlands på sommaren, men jag kan bara säga;
I DO!
för det första, gå utanför dörren och du möts oftast av regn och kyla.
för det andra, bara få se något annat. miljöombyte!
för det tredje, man får inga som helst krav på städning, tvättning eller matlagning. semster!
 
gaah, hade varit förbannat härligt. en liten föris innan vinterns semester. ;)

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0