..

Jag vill gö nå kul! Så snart som möjligt! Intaga alkoholhaltiga drycker, sitta och fyllesjungamed till låtar, spela roliga spel och kubb, sitta och snacka och skratta med bra musik i bakgrunden och bara ha allmänt kul! Är ju ledig ihelgen så det hade ju varit passande. ;) men får se hur det blir ..

Imorgon tar brorsan studenten så imorgon blir det till att ta emot honom när han springer ut, sen ut och äta och sen vidare hem till mamma och pappa för fika. Det blir trevligt! Ser fram emot det! :) frågan är hur trött jag kommer att vara imorgon, kommer inte få sova på mååååånga timmar. Men det gör inget, så länge jag håller igång kommer det gå bra. :)


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0