Löööv mysdressar!

Min dag har inte varit särskilt rolig. Det började med att jag försov mig till jobbet och sen har jag varit dödstrött, lättirriterad och helt energilös och minsta motgång eller ansträngande har varit skitdrygt.

Men det har helt försvunnit! :) Har hoppat i min rosa mysdress och tar det lugnt i soffan. Får se om jag följer med på bio ikväll eller inte på nån skräckfilm. Haha då lä jag ju få ångra mig GÅNGER TVÅ! Först vara rädd ikväll när jag ska sova ensam + att jag ska upp tidigt och kommer lägga mig senare än vad jag borde. (Hallå jag försov mig idag!?) men klockan ska ju ställas om inatt så jag tjänar ju en timme där. ;)

Aja, får se hur jag gör. Ska käka klart nu .. Baaaj.


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0