nya vinterkläder, ett måste!

aaaaaaaah, håller på att bli galen. MÅSTE ha nya skor och jacka inför vintern! har hittat ett par skor jag trooor jag vill ha, dock inte dom varmaste men ser helt okej ut och värmer förhoppningsvis någorlunda då det är lurv i dom. får väl ha ett par sockor i annars? men då är det vad jag ska ha för jacka till?! har även sett någon jacka som skulle funka men jag vet inte .. vill inte heller lägga ner asmycket pengar på den då jag tycker det är så tråkgit med vinterjackor, max 1500;-. borde ju satsa på en varm men det är såååå tråkigt. bor i fel land tror jag. :p annars en vanlig everestjacka, från barnavdelningen. gillar bättre hur den sitter än den på vuxenavdelningen. :p men då passar inte skorna. åh, va drygt. som sagt, håller på att bli galen.
 
här är skorna iaf. köpa eller inte? bruna eller svarta vet jag inte än heller i så fall. beror på vad jag hittar för jacka ..
 

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0