I can't fall asleep, but I sure can dream.

- aa jag borde nog sova nu och jag kan nog kanske somna. känner mig ju faktiskt lite trött, tänker jag och går och lägger mig.

- IN YOUR FACE, skriker sömnen och ger mig en riktig jävla käftsmäll samtidigt som den hånskrattar.

Vänder och vrider på mig. Fryser. Svettas. Ligger oskönt. Tänker på kläder; vad jag vill ha, vad jag har och hur jag ska bära det. Börjar bli hungrig. Undra vad jag ska göra imorgon? Hoppas på sol. Aa men den tröjan kan nog bli skitsnygg till dom shortsen. Aaah vill ha sommar!!! Vänder på mig igen. Hungern börjar bli jobbig. Skulle man gått upp och käkat något? Åh va gott det skulle vara med lite flingor. Eller varför inte en macka? NEJ, ska inte äta något nu. Går upp, dricker lite vatten, och kryper ner under täcket. Fryser. Svettas. Vänder och vrider ..

Aaaaah, blir galen på sömnlösa nätter!


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0