sommar 2o13.

Oj vad sommaren gått fort. Fast ja .. Det säger man nog varje år när jag tänker efter? Som jag skrev förut så hade det gått i ett, nöjen varvades med jobb och så har det fortsatt fram tills nu. Har bland annat varit utomlands, varit i färila, orsa, stockholm två gånger (sammanlagt en vecka), varit på fester, kört vattenskoter och haft besök från färila två gånger. Det har varit en väldigt bra sommar måste jag säga. Men nu är jag redo för hösten, så på tisdag tar jag höst på riktigt. :) känner mig peppad!

Lite random bilder tagna nu i sommar från mobilen.


på mallorca och har det bra. har ju lovat ett inlägg om den resan, så det kommer när orken finns.

 

vattenskoooter! så in i helvetes jävla kul! (pappa, köp en ;))

 

var på gröna lund och lekte omkring.

 

orsa. :)

 

together. <3 
var på skansen och kikade på massa söta djur.

 

lilla vinnie i orsa. :)

 

var på trav i rättvik. men hästjävlarna sprang aldrig in nå pengar åt oss.

 

två av sakerna från shoppingen i sthlm. skönbyxa i leopard och en väska.

 

och sen har lilla vincent blivit stor, ETT ÅR! va fort tiden gått. :O

 

så där har ni lite koll på vad jag sysslat med dessa veckor när bloggen varit död. ;p 
hoppas ni också haft en bra sommar!

 


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0