fransväska!

har äntligen köpt mig en väska med fransar! :) blir fin till våren och sommaren. den har alltså en övre del som går att vika ner, så det är samma väska på bild 1 och 2.
 
haha, har ett roligt minne av just fransväskor sedan jag gick i typ, trean?
aa, någon gång på lågstadiet iaf.
mamma hade en gammal fransväska i brunt som vi fick leka med. och jag tyckte den där väskan var så fin och ville så gärna ha den till skolan som skolväska men mamma tyckte väl inte riktigt att den var så passande till en lågstadietjej. men efter MYCKET TJAT från min sida så "fick jag väl det då". och jag blev så glad! så morgonen efter gick jag glad med väskan på axeln mot skolan. meeeeen ...... när jag väl kom fram hann det ikapp mig, väskan var nog inte så passande för en liten tjej på lågstadiet. så jag skämdes såå mycket och försökte gömma väskan bakom min jacka där den hängde ute i jackrummet. behöver jag säga att jag aldrig mer tjatade om att få ta med den igen? haha!
 
men det är synd att du slängde väskan mamma. den hade kunna kommit till användig på riktigt idag utav mig. ;D
 

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0