jag hjärtar dig.

valentines day. nallar och choklad, blommor och söta kort, middagar, bio och mys med sin älskade .. 
 
.. är inte ens i närheten av vad min dag har bestått utav. sov till klockan fem frivilligt, då jag inte kommer hinna sova efter nattens arbete, sen städning fram tills nu på grund av att en mäklare kommer imorgon förmiddag ( nej vi ska inte sälja! ) och nu måste jag duscha, käka mat och sedan göra mig klar lite snabbt till jobbet. romantisk dag värre .. hade iaf kunnat åkt iväg och käkat tårta och firat min systers pojkvän som fyller år, men tiden fanns tyvärr inte. :(
 
men vi har och andra sidan aldrig gjort nå speciellt på alla hjärtans dag. varför? inte en aning. har aldrig blivit så bara. :p vi har nog lagat nån god mat nått år, men inge mer än så. och idag så jobbar magnus hela dagen och slutar lagomt tills jag börjar. 
 
nej nu lä jag snabba mig in i duschen. ha en fin kväll alla ni som firar idag! <3

DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

Sv: Tack. :D

2013-02-15 @ 15:53:35
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0