not so happy.

FyFAN vad jag är trött på det här nu! Vill vara helt frisk!!! Visst känner jag en klar förbättring men fortfarande inte tillräckligt för att börja göra saker. Så in i helvetes jävla sugit!

Har en inbokad dejt med en vän på kupolen imorgon, har redan sett ut lite fina saker jag eventuellt skulle köpa, men nu tror jag nästan jag lä boka av den. Ska fundera lite till. Med en tablett kan det kanske funka, men är det en bra idé?
Och ihelgen skulle vi åkt till funäs med vänner, jag skulle kanske kunna bli någorlunda pigg till det men då ligger Magnus i hög feber ist, och jag vet att han också sett fram emot det här. Jävla sjukdomar och förstöra det för oss!

fuck.


DIN ÅSIKT!
Postat av: Wendela

KRYA PÅ ER! <3

2013-02-27 @ 15:04:28
URL: http://wendelawar.devote.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0