3 things in life.

hittade denna hos spiderchick . en lliten rolig grej bara. testa och berätta! :) 
 
 
vilka ord hittade ni?
 
 
 
själv hittade jag beauty, happiness och intelligence först, just i den ordningen.
beauty - just hudvård och sånt är jag inte speciellt inne på. men däremot smink, kläder, naglar och hår tycker jag är roligt som attan! sånt kan väl också räknas som beauty? 
happiness - ja vem vill inte ha det i livet? :)
intelligence - skulle jag nog behöva lite mer ja ... haha!
 

DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

Tycker jag låter som 3 ord som faktiskt passar dig! :D Och "intelligence" som du skrev du behöver mer av, men nu vet ju inte jag hur på läst du är. Men man kan ju se de som att du har hjärnan med dig, har fötterna på jorden. De finns ju dom som inte verkar ha de, de är nog dom som behöver mer av den varan ;D haha Själv hittade jag inte ett enda ord, man kan se de som att jag inte behöver någonting, jag bara är. ... Eller att jag helt enkelt inte kan engelska! :D hahahaha!

2013-01-15 @ 10:09:25
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Popularitet frihet och intelligens! :D

2013-01-18 @ 12:06:21

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0