Midsommar 2o13.

Midsommar spenderade jag med pojkvän och vänner. Vi började eftermiddagen hemma hos oss med att göra fina kransar (aa jag och Wendela då, killarna ville inte ha någon ;p) sen fortsatte vi med att dricka goda drinkar, grilla och umgås. Mot kvällen kom vi på att vi skulle till Falun så vi SPRANG till bussen för att hinna med och vi hann! åkte då in till pitchers (stavas så?) och provade lite olika IPA öl. Sjukt att öl kan smaka så olika och annorlunda!

Hade en väldigt trevlig kväll! :)

jag, innan gästerna kom.

 

midsommarfina tjejer! ^^,

 

jag i min krans. 

 

fina sugrör va? :D

 

hjärtat. <3

 

wendela i sin krans. :)

 

vi.

 

mooot falun.

 


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0