eyeko london.

har testat mascarorna jag köpte förut och fått 'vänja in mig med dom'. kan säga att det är inga jag rekomenderar.
 
den som skulle ge volym ..
gav inge volym över huvud taget och borsten var bara stor och klumpig. dock separerdes fransarna rätt bra, men det var det enda positiva. 
 
den som skulle ge längd ..
njae, längd och längd vette fan. visst blev det ett ganska dramatiskt resultat, väldigt svart och markerade fransar, men det krävdes mycket jobb för att få till det så fransarna hann ofta klumpa ihop sig innan man nådde det resultatet man ville ha och som sagt, längden är jag inge imponerad över. finns mascaror som är betydligt bättre.
 
 
 
 

DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

Trist att dom inte var så bra! :/

Sv: Tack! :)

2013-05-17 @ 21:18:08
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0