Min helg.

Har varit ledig i helgen. Fint som fan! 
fredagen var lugn med film och mys hemma. och lördagen, ja eftersom att jag för en gångs skull tagit lite bilder så kan jag visa er hur den såg ut. 



Lördagsrunda. Startade dagen med en springtur, älskar att starta en lördag så. 





Lördagskul. Jag och Magnus cyklade hem till Wendela och Tege och drack några öl. :)

Och idag spenderades dagen först med Magnus innan har åkte iväg, sen var jag hem till mamma och pappa. Då sa mamma att ena syrran höll på med bullbak så då våldgästade vi henne och tiggde bullar. Gött som fan! Och sen blev det självklart massa bus och lek med Vincent. :)

Älskar lediga helger!


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0