New in!

Paketet från Nelly kom idag. Glad tjeej! :) allt passa också. 


Jeansskjorta. Den är dock snyggare på än vad den är på bilden. Blir snygg till ett par jeans i liknande färg (eller jeansshorts om det är varmare) med brunt bälte och mina bruna klackar. Eller svarta byxor och svart skinnväst och svarta klackar. 



Vit bikini. Jag veeeet att det kanske är onödigt att köpa bikini nu när det ändå är höst. Men tyckte den var fin och sen att det var scrunchbutt på trosorna och sånt gillar jag! Dom vanliga klädkedjorna brukar OFTAST inte ha sånna trosor. Dom jag har sen tidigare är från ett amerikanskt företag. Men det verkar komma mer och mer till Sverige också. :)



Här är baksidan på trosorna! Scrunchbutt är alltså med en söm bak så tyget följer rumpan. Men man visar ganska mycket rumpa i sånna här men det tycker inte jag gör något. så blir ju solbrännan bättre. ;)



DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0