Summertimes.

Igår sprang jag och Sandra in på kupolen och i all hast hittade jag en superfin och söt T-shirt perfekt för sommaren. En vit i spets med små bruna knappar både nertill på sidan och uppe vid urringningen. 


Senare på kvällen lära jag prova den tillsammans med ett par ljusa jeansshorts och kunde inte låta bli att längta till sommaren. Tänk att bara kunna dra på sig en top och ett par shorts, eller en långklänning för all del, och sen dra ut i underbara solen. 

Men idag slog det mig! Det är mars nu, näst på tur står april och sen är vi inne i maj. Och i maj kan mycket väl sommaren komma! Så tänk, det är kanske (förhoppningsvis) bara 2 och en halv månad kvar typ! Så ni (vi?) som satsar på en beachkropp (hälsosam sådan!!!!) ge inte upp för snart står vi där vid garderoben och ska välja något somrigt och fräscht inför grillkvällen, på stranden i bikinin eller är på väg ner på stan i sommarvärmen för någon öl eller två med några kompisar. 

Underbara underbara sommar!

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0