50årskalas och spontantripp.

Vilket väder!! Jag hoppas den är här för att stanna! :)

Helgen som var va det fullt upp! :) Mamma hade 50-årskalas på lördagen så var med och hjälpte till på det. Supergod thaimat gjorde hon! Mumma! 
Stort grattis igen älskade mamma!
På lördag kväll blev det en spontan tripp till Orsa. Stannade över natten och en stund på söndagen för sol och bad och få träffa Magnus föräldrar och brorsdotter lite. :)

Så en bra helg blev det! Jag gillar ju full fart. :) 


Kan ni tänka er att den här puman blivit 50? :)



Jag och ett gäng vovvar. 



Big sis och jag. 




Vårrullar vi gjorde. Sååå gott! (Nej dom är inte friterade på bilden, bara förbereda för att stoppas i fritösen)



Paketet från oss i familjen. :) vad det var i kommer ni få se sen. ;) 



Vi! <3 Söndagshäng vid poolen i Orsa. Älskar att få sitta vid en poolkant och njuta i solen! På kvällen blev det en snabb tur till kupolen också. I paketet mamma fick av oss så låg bland annat en strandtunika. Och den där strandtunikan fastnade jag totalt för, det var jag som fick vara provdocka när vi handlade den. ;p Den är så färgglad, snygg och framför allt skön! Så jag köpte mig en egen. :) har dock ingen bild på den just nu. 

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0