Spontanshopping.

Det blev en liten spontanshopping idag. 

Första dagen som jag tar mig upp i tid den här veckan. Så jag tänkte "-äh, jag åker till kupolen och köper dom där armbanden jag ville ha. 


Och så gjorde jag. ^ Och när jag väl var där så sprang jag in och kikade på en ryggsäck jag spanat in ett tag. Så den fick följa med hem också. Och bikbok måste man ju bara in på, love that store. Och där hittade jag en svart långklänning, exakt en sådan jag varit ute efter. 


En enkel vardagsklänning att bara dra på sig, resår i midjan och tunna axelband. 






Testade med ryggan till och jag gillade faktiskt kombon. Avslappnat och skönt till ett par sandaler eller flipflop. Perfekt för en liten dagsutflykt eller till badet. :) men kan säga att jag aldrig hade gissat för några år sen att jag skulle köpa mig en brun ryggsäck. Haha :) 

Och i onsdags klicka jag hem en tröja och den landade i min hall idag! :)
En vit off shoulder. 





DIN ÅSIKT!
Postat av: Fröken Grön

galet snygg rygga. Var den köpt på samma ställe som klänningen? Eller vart var de? :)

2014-07-27 @ 22:37:40
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0