Surrounded by water.

Hade en underbar lördag tillsammans med Wendela och Tege. Följde med dom ut på deras båt igen. Det blev sola, god mat, några öl och bad och lek, dök och gjorde volter (nåja, försökte göra volter) från båten, hoppade även av i farten, sjukt kul! :D


Startklar att bli upphämtad på morgonen. 



Väntar på att dom ska ta ner kapellet och göra klart båten för avfärd. 



Underbara båtliv. Om jag är sugen på egen båt? Så in i helvete. 



Trötta och slutkörda på väg hem. :)

DIN ÅSIKT!
Postat av: Fröken Grön

Var in och köpte den där väskan i dag på h&m. Tur jag åkte i dag. För det var sista väskan jag tog! :O :D Fans dock flera svarta kvar, men den bruna hade gått åt som smör i solken. d; haha!

2014-07-31 @ 22:34:11
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0