fredag, sthlm.

nu är jag i stockholm och har nyss varit ute och shoppat. så nu har jag både julaftonsklänning och en nyårsklänning. =) sen blev det en vardagsgrej. typ skjortliknande fast lång och .. äsch går inte att förklara. en vända på tacobar blev det också, SÅKLART! =) det är ju tradition ju.

på tåget på väg till sthlm ..
någon person framför sitter och försöker få kontakt med ngn i telefonen - hallå, hallå, hallå, hallå?
guu så sugen jag var på att pressa igen huvudet mellan stolarna, ni vet riktigt pressa så att ansiktet blir sådär fult utdraget och säga; ja va ä dä? men jag bestämde mig för att låta bli .. haha

men nu ska jag snart hoppa in i duschen för sen blir paardie! :D

hoj.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0