hännä å dännä, inna å uta.

nu har jag lärt upp nadja dansen så nu är hon världsbäst. näst efter mig då så klart. =)

så skulle "kungen och drottningen" komma på besök. maria och johanna .. vilka nissar. tror dom verkligen att dom är kungen och drottningen? det finns bara EN kung och det är jag! that's it! dom skulle höra av sig senne. vilka troll, kommer ni från skogen eller som inte lärt sig svenska ällä? muhaha. få se vad damerna tänkte hitta på då. kanske trakassera mig med deras skämt, hoppa runt och leka apa, riva i tapeterna eller kanske leka kuddkrig i sängen. you never know.

DIN ÅSIKT!
Postat av: FEBB

Hallå :) ! Hum, jag tkr faktiskt paris var snyggast, men amanda är lätt sötast.



Kram!

2008-11-18 @ 18:07:57
URL: http://febb.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0