i like to move it.

i like to move it move it. i like to move it move it.
sitter och väntar på nadja nu. vi ska dansa gärnet här hemma.
haha. dansuppvisningen närmar sig så det blir träning idag.
för hallå, 1ooo pers brukar det vara där och kolla. gaash.
det kommer bli pirrigt värre. och bara därför kommer
jag göra bort mig totalt. dansa helt fel, snubbla eller
varför inte ramla ner från scenen? man borde ju rigga
upp en kamera så att jag sen kan skicka in till
AFV (americas funniest homevideos) och kanske
tjäna in en slant på sin pinsamhet.


nog om det.
först och främst ser jag fram emot nästa helg. =)

och sen .. fan vad jag längtar till mars.
det kommer bli så otroligt härligt!


DIN ÅSIKT!
Postat av: amanda

lycka till! kram!

2008-11-18 @ 17:31:52
URL: http://primms.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0