raggadanskurs i blge?

nu börjar vi snart bli klara med dansen. =) så det kommer bli mkt "lek" som läraren så fint kallade det. så idag körde vi lite ragga. det är så jävla roligt. så om det finns någon som vet en danskurs med ragga någonstans i borlänge; LET ME KNOW! det skulle vara grymt kul att lära sig riktigt! =)

fick sms av maria och johanna idag. dom är ju nere i egypten. dom hade varit ute och snorklat den här veckan och nu satt dom och drack och skulle sen ut på en stor klubb. ASHOLES, jag är inte alls avensjuk! d: haha. vem vill till värmen lixom. inte jag.

imorgon ska jag fira min födelsedag igen. d: så då blire lite blåbär/hallonpaj-ätning med lite familj och släkt. :)

ta er i brasan. hoj.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0