utmaning.

jag har blivit utmanad av johanna.

Tre saker som skrämmer mig:
    ' döden för både mig själv och de runt i kring mig
    ' spindlar
    ' kryp av alla slag

Tre personer som får mig att skratta:
    ' det
    ' finns

    ' många

Tre saker jag älskar:
    ' nära och kära
    ' choklad
    ' adrenalinkickar


Tre saker jag hatar:
    ' småkrypsjävlar
    ' svek
    ' att jag är svag för sötsaker


Tre saker jag inte förstår: 
    ' varför pengarna tar slut så fort
    ' mekaniska ting
    ' hur fan man blir bra på bild


Tre saker som finns på mitt skrivbord:

    ' digitalkamera
    ' en gammal colakork 
    ' förstärkarens dosa


Tre saker jag gör just nu:

    ' skriver det här inlägget
    ' hör merci-reklamen på tvn
    ' skriver med frida på msn


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

    ' resa mer 
    ' lära mig dansa
    ' skaffa familj


Tre saker jag kan göra: 
    ' lösa soduko (men inte fan stava till det, lära använda google)
    ' ja, tydligen använda google då :D
    ' manliga saker som köra travers

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   ' din mamma
   ' dina nära
   ' ditt hjärta (oh så puttinuttit) d:

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

    ' dansa
    ' dansa
    ' sjunga


Tre favoriträtter:
    ' tacos
    ' kina- och thaimat 
    ' sallad 

Härmed är jag klar och utmanar alla som läser det här.


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0