grattis till lilla parice!

snart flyttar liga till västerås, imorgon faktiskt. men jag hann träffa henne idag. (: vi började med att gå på kupolen, och jag la undan två saker. ja, lönen kommer ju imorgon .. d: la undan en sjal och en topp. efter kuppan åkte vi hem till elin och kollade på bebis. lilla parice har ju kommit till världen nu. =) sötnosen, så liten! haha jag som inte är så van vid små bebisar stog väl mest och petade försiktigt på henne medans hon sov! :D haha.
men grattis till lill'tjejen! =)

ska träffa liga imorgon igen, hinner det innan hon sätter sig på tåget till västerås. :) vi tänkte åka en vända till falun. JAG MÅSTE HA NYA STÖVLAR! men med min vanliga tur då jag SKA handla, hittar jag ingenting. speciellt inte det jag är ute efter. men jag tror de flesta känner igen sig?


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0